14 dage til Challenge Aarhus

4 jun

Som tiden dog går. Jeg synes ikke at det er særlig lang tid siden jeg tilmeldte mig stævnet den 24. oktober sidste år. Inden turen til Berlin følte jeg mig rigtig godt kørende. Nu en uge senere, hvor jeg har skrantet lidt igennem hele ugen, er jeg ikke længere helt så sikker. Det skyldes både den manglende træning men også min knapt så gode præstation til DM i Sprint i går.

Jeg glæder mig fortsat som et lille barn til Challenge Aarhus, for uanset form, så bliver det en fest har jeg besluttet. Der skal gives max gas, og dagen skal tages med et kæmpe smil. Smilet blev endda en lille bitte smule større allerede i dag, da jeg så vejrudsigten på TV2 Vejrets app. Jaja, der er 14 dage til, og der kan når at ske mange mange mange ændringer i vejret, men tjek lige billedet nedenunder. Jeg tror vejrguderne har lyttet til mig.

 

Skriv en kommentar